Monday, July 2, 2012

Jag tycker att det är super svårt att scrappa men ibland ger jag mig på ett försök och jag blir nästan alltid frustrerad. Jag beundrar verkligen de som håller på med det då speciellt vårt (phunnyfaces) Design Team. De skapar fantastiska alster hela tiden.
Denna gången har jag försökt mig på att göra ett kommode kort. Stämplarna jag har använt kan du hitta HÄR i Phunnyfaces stämpel butik.

I find scrapping reallllly realy hard but some times I´ll give it a try and I get frustrated. I really admire those who are doing it, especially our (phunnyfaces) Design Team. They make fabulous stuff all the time.
Well this time I tried  to make a dresser card. You can find the stamps that were used HERE in the Phunnyface stamp store.




Have a nice day,
Anita

1 comment:

Cornelia said...

Jag gillar ditt kort massor! Färgläggningen är såklart läcker och kort-modellen så snygg!

Du är mycket duktigare än du tror!!!!