Sunday, June 17, 2012

Idag är jag irriterad. / I´m annoyed today

Nu är det stopp. Är inte nöjd med den senaste skissen den blev helt fel. Skallarna blev väl okej men jag har svårt för att avsluta kapitlet och fortsätta till bröst korgen. Jag har en film snutt till att titta på och jag undviker det av någon irriterande anledning. Idag är en pissig dag helt enkelt. Jag ska inte försöka mig på några avancerade grejer idag ska nog spela lite sims. Hurra!!!


I´m not satisfied with the latest sketch, it is all wrong. The skulls were okay but I find it hard to finish the chapter and proceed to the chapter about the chest. I have one video clip left to watch but for some annoying reson I´m avoiding it. Today is simply a shitty day. I won´t do anything advanced today. I will probably play the Sims. Hooray!



1 comment:

fake Panerai said...

För rolex kopior att hedra detta speciella jubileum introducerar den schweiziska lyxurmakaren TAG Heuer Carrera 160 Years Silver rolex klocka kopia Limited Edition med en design från 1960-talet som drivs av en klocktillverkningsnyhet fake Breitling från 2000-talet.
År 1860 grundades TAG Heuer - känd som Heuer vid den tiden - av Edouard Heuer i Saint-Imier, fake Omega Schweiz. Under de senaste 160 åren har mycket förändrats men varumärkets engagemang för att förnya och utveckla fake Hublot banbrytande klocktillverkning har varit konstant. En kollektion som kommer att få särskild uppmärksamhet i år är TAG Heuer Carrera-linjen, som fake Cartier har märkets mest eleganta kronograf: ikoniska timepieces sedan introduktionen för nästan 60 år sedan, och som har bär märkets tävlingsarv och fake Patek Philippe vågade ande genom årtiondena .